וילות בצפון למשפחות – כל מה שיש לעשות עם הילדים בסביבה

אחד מהאזורים הקסומים במדינתנו הוא אזור הצפון ולכן אין זה פלא שמדי שנה בעלי משפחות רבים מחליטים על הזמנת חופשה משפחתית בצימר או בוילה המתאימה להם מתוך רשימה ארוכה של וילות בצפון למשפחות

מהן וילות למשפחות?

וילות למשפחות הן בתים המתאימים לאירוח של משפחות קטנות עד גדולות. נכון להיום מוצע מגוון רחב של וילות בצפון למשפחות וטרם הבחירה בוילה חשוב לדעת מה ההרכב של המשפחה, התאריכים הרצויים והתקציב אותו מייעדים לנופש זה. חשוב לקחת בחשבון שאותן וילות נחטפות מהר ולכן רצוי להזמין את מקום הנופש לפחות חודשיים שלושה מראש. 

וילות בצפון – אטרקציות לכל המשפח

טרם הזמנת וילות בצפון למשפחות חשוב לברר מהן אותן אטרקציות הקיימות בוילה וסביבתה הקרובה וזאת על מנת להגיע להחלטה ברורה האם מקום נופש זה אכן מתאים לכם. יש לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

  • אטרקציות בוילה – בריכה פרטית מחוממת או מקורה המותאמת מבחינה בטיחותית לילדים. משחקים לילדים, כמו למשל משחק שולחן הוקי/כדורגל' ', שולחן פינג פונג. נדנדות לילדים הקטנים, טרמפולינה תחומה ברשת ועוד.
  • שייט קיאקים – אחת מהפעילויות המהנות לכל המשפחה היא שיט קיאקים. פעילות זו מתאימה לרוב לחודשים החמימים של השנה וניתן ליישם אותו בכל מיני מקומות בצפון, ביניהם בנחל החצבני.
  • מבוכים ומטווחים – באזור בית לחם הגלילית ניתן ליהנות ממטווחי קשתות, מבוכים ומסלולי דינוזאורים. בשדה יעקב, ניתן ליהנות ממסלולי מבוכים ענקיים לכל המשפחה, מבוך התירס ומבוך הבדים המשתרעים על פני אלפי מ"ר.
  • קטיף – הצפון שופע באפשרויות קטיף עצמי של כל מיני פירות העונה, מפירות יער, אבוקדו, תפוחים ופירות הדר. חוויה נפלאה לכל המשפחה.
  • לא מוותרים על החיות – ניתן ליהנות בגן גורו בו הילדים ואתם תוכלו להכיר את החיות האוסטרליות, בריכות דגים בכל מיני מקומו בצפון, פארק המעיינות ועוד.

הצפון שופע אטרקציות רבות המותאמות לכל המשפחה. כל שצריך לעשות הוא לבחון את האפשרויות של וילות בצפון למשפחות ולבחור את האחת המתאימה למשפחה שלכם. 

Uncategorized אירועים כללי תיירות בארץ תיירות בחו"ל
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רעיונות לגיבוש צוות עובדים מחוץ לקופסא
כל מעסיק מבין את הצורך בצוות עובדים מגובש. צוות עובדים מגובש מאפשר לכל איש צוות לעבוד בצורה יעילה...
קרא עוד »
מרץ 11, 2021
יאכטות יוקרה: כל מה שרציתם לדעת והתביישתם לשאול!
אנחנו חיים בעולם של יוקרה. אנחנו צריכים לוודא שהיאכטה שלנו לא רק יפה, אלא גם פונקציונלית. בואו נצבור...
קרא עוד »
יונ 07, 2022
מלונות בקופנגן – איך לבחור?
החוף הפופולארי ביותר בקו פנגן הוא האד רין. אם אתם מחפשים ללון בבית מלון שנמצא במרכז העניינים, בסמוך...
קרא עוד »
אפר 18, 2021